Reli

A szerzőkről

2018. május 09. - Reliadmin

Kik vagyunk mi és mi is a célunk ezzel a bloggal? Mint vallástudományt végzett fiatalok, vagy vallástudománnyal és egyéb más határtudománnyal foglalkozó leendő és jelenleg aktív szakemberek összefogtunk, és intézménytől függetlenül igyekszünk elindítani egy olyan kezdeményezést, amely közelebb hozza és ismerősebbé teszi mindenki számára ezt az interdiszciplináris (avagy tudományközi) tudományágat.

Szeretnénk megmutatni a vallástudomány végtelen sok arcát, amely jócskán túlmutat a száraz tankönyvi anyagok vagy a nehéz nyelvezetű tudományos értekezések dimenzióján. Célunk egy olyan vallástudományi blog életre hívása, amely a könnyed és közérthető stílusa ellenére sem téveszti szem elől a tudományosság alapvető kritériumait. Nagyon fontos számunkra az, hogy objektíven, politikától mentesen, hiteles szerzők tollából és megbízható forrásokból írjuk meg vallási kérdésekkel foglalkozó bejegyzéseinket, legyen szó akár könnyedebb vagy éppen komolyabb hangvételű tartalomról. Reméljük, hogy bejegyzéseinkkel nem csak tudást, de egyfajta vallástudományi hozzáállást és szemléletmódot is át tudunk adni olvasóink számára.

Név szerint szerzőink a következők:

Barcsa Krisztina [Informatikus-könyvtáros BA (Szegedi Tudományegyetem), Vallástudomány MA (Szegedi Tudományegyetem), Teológia és Valláspedagógia PhD /folyamatban/ (Bécsi Tudományegyetem)]

Bodzásné Csényi-Nagy Krisztina [Anglisztika BA (Eötvös Loránd Tudományegyetem), Vallástudomány MA (Eötvös Loránd Tudományegyetem), Magyar és összehasonlító folklorisztika PhD /folyamatban/ (Eötvös Loránd Tudományegyetem)]

Dudás Róbert Gyula [Apor Vilmos Katolikus Főiskola katekéta-lelkipásztori munkatárs BA]

Fülöp Tiffany [Informatikus-könyvtáros BA (Szegedi Tudományegyetem), Kulturális antropológia MA /folyamatban/ (Miskolci Egyetem)]

Gresz Ágnes []

Hegedüs Gabriella  [,Vallástudomány MA és Vallástudomány PhD (Szegedi Tudományegyetem)]

Heidl Sára [Szociológia BA (Szegedi Tudományegyetem), Vallástudomány MA /folyamatban/ (Szegedi Tudományegyetem)]

Kiss Szandra [Vallástudomány BA (Szegedi Tudományegyetem), Történelem BA (Szegedi Tudományegyetem), Történelem MA, Jelenkor szakirány (Szegedi Tudományegyetem)]

Mikos Ákos [Kommunikáció és médiatudomány BA (Nyíregyházi Főiskola), Vallástudomány MA (Szegedi Tudományegyetem)]

M.A. [Vallástudomány szakos hallgató]

Nemes Márk [Történelem BA (ELTE BTK), Vallástudomány MA (ELTE BTK), Vallástudomány PhD (Szegedi Tudományegyetem) /folyamatban/]

Paizs Melinda Adrienn [Szociológia BA (Szegedi Tudományegyetem), Szociológia MA (Szegedi Tudományegyetem), Vallástudomány MA (folyamatban - Szegedi Tudományegyetem)]

Sándor Kitti [Vallástudomány BA (Szegedi Tudományegyetem), Vallástudomány MA (Szegedi Tudományegyetem), Politológia BA (Szegedi Tudományegyetem)]

Vacsó Anna [Társadalmi tanulmányok BA (ELTE), Szociológia MA (Corvinus Egyetem), Szociológia PhD /doktorjelölt/]

A bejegyzés trackback címe:

https://reli.blog.hu/api/trackback/id/tr6713902814
süti beállítások módosítása